Dél-koreai ismert márkák után mint Etude House, Holika Holika, Face Shop, Missha sorolhatnám egy következő népszerű márka landol a nagyközönség felé.Koreában már sikesesen vonza magához fiatal hölgyek, lányok figyelmét a rózsaszínre mint fő színre nyomtatott termék.Nem csoda, hiszen a koreai nők gondosan kiválasztott kozmetikai termékeiket általános hatékonyságuk és az összetevők alapján választják.Epoux összes terméke gazdag növényi kivonatokkal csökkenti a smink okozta bőr károsodását.
Epoux jelentése (francia) : házaspár. Akik egész életüket együtt töltve, szerelemben átélik a legcsodálatosabb időt.
2008-ban alapított Belove Co., igéretesnek mondható vállalat, hagyományokra épülő de a modern kornak megfelelő filozófia alapján 2012-ben 50. boltját nyitotta meg.Életszemléletük egy jobb útra törekszik melynek alapja, őszinteség és bizalom tiszteletbe tartva az emberieséget.