Online vásárlások robbanásszerű növekedése jellemző napjainkban Dél-Koreában.Köszönhetően az okostelefonok és különböző eszközök használatának. Az ügyfelek fárádhatatlansága, egy szabadidős utazásként átélt, szórakoztató vásárlásban rejlik, megspékelve a hihetelenül kedvező promóciókkal.2008 februárjában indult 11th Street online kereskedés, elsőként prezentálta a prémium kategóriás SCINIC márkát.
Elsődleges céljuk, a vevői elégedettség növelése az ügyfelek igényei alapján, legújabb technológiával és összetevőkkel készült termékek "kiváló minőség elfogadható áron" koncepció.Másodlagos célként a "self-care" öngondoskodás, avagy kisebb otthoni szépségklinika biztosítása immár 112 féle termékkel, melyek különböző funkciókat látnak el, mint bőrápolás, smink, arctisztítás terén.Folyamatos bővülés várható a már meglévő 50 fajta férfiaknak kínált termékükben is.
Igazából a "koreai beauty" őrület, mint SCINIC kozmetikai márka már 2010-ben elindult Malajzia, Hong Kong, Japán, Kína, Vietnam és Taiföld sikereivel.Az újabb koreai hullám Európa, Egyesült Államok, Spanyolország, Indonézia, Dubai, Mongólia felé irányul.
Kang Sora színésznő, 2013-ban lett a SCINIC új múzsája prezentálva azt az öngondoskodást, amiben intelligens módon törődik saját életével azon belül saját bőrével. Kiemelve azt a gyönyörű egészséges smink nélküli szépséget, amely a bőr hidratáltságának és tiszta világos színének köszönhető.
Ajánlott termékek: itt